Καλώς ήρθατε στο Ok! Εδώ θα βρείτε θέματα αποκαλυπτικά που τα ΜΜΕ αποφεύγουν ν'αναφέρουν,θέματα αφυπνιστικά που είναι ενάντια στη ΝΤΠ & διάφορα άλλα που κεντρίζουν το ενδιαφέρον σας.Και μη ξεχνάτε,γίνετε μέλη του Ok για να έρχονται κατευθείαν στο τοίχο σας οι αναρτήσεις

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Translate

Συνολικές προβολές σελίδας

Home » » ότι δεν έδειξαν τα ΜΜΕ..Τα ΜΑΤ έβγαλαν τα κράνη και διαδήλωσαν με το λαό!

ότι δεν έδειξαν τα ΜΜΕ..Τα ΜΑΤ έβγαλαν τα κράνη και διαδήλωσαν με το λαό!

Written By Eviou on Σάββατο 26 Μαΐου 2012 | 3:25 μ.μ.

Αυτή την εικόνα θα έπρεπε να την είχαμε δει στην Ελλάδα......
Όσο κι αν φαίνεται περίεργο η εικόνα είναι από τη Γερμανία. Στις 19 Μαΐου, σε διαδήλωση των εκεί Αγανακτισμένων, οι δυνάμεις των γερμανικών ΜΑΤ έβγαλαν τα κράνη και διαδήλωσαν με το λαό! Απίστευτο; Και όμως αληθινό!
Η φωτογραφία κάνει το γύρο του facebook και τα συστημικά Μέσα παραπληροφόρησης φρόντισαν να σας την αποκρύψουν! Για μια ακόμη φορά το διαδίκτυο είναι το μόνο Μέσο που μπορεί κανείς να πληροφορηθεί την αλήθεια. (Λεπτομέρεια: Μέσα στο πλήθος διακρίνεται και μια ελληνική σημαία).
Share this article :

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ekserevnwntas - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger