Και μετά την ορκωμοσία των πολιτικών στη βουλή, όπου είδαμε ή καλύτερα δεν είδαμε την Παπαρήγα και τον Τσίπρα να ορκίζονται απέναντι στον Τριαδικό Θεό Στον οποίο πιστεύουμε η πλειοψηφία των Ελλήνων,
ανακοινώνει στην ομιλία που θα δείτε με σαρκαστικό τρόπο, οτι το κόμμα της δεν πιστεύει στην ημέρα της κρίσεως..Να δούμε τί θα πει τότε, όταν βρεθεί ενώπιον Του Θεού..Είναι λυπηρό όπως θα διαπιστώσετε , οτι την άποψή της αυτή συμμερίζεται πλήθος κόσμου από κάτω..
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου