Written By Eviou on Δευτέρα 28 Μαΐου 2012 | 6:11 π.μ.
Ας θυμηθούμε τί έλεγε ο οικονομικός αναλυτής Max Keiser πριν 2 χρόνια περίπου. Μιλούσε για τα παιχνίδια που παίζονται εις βάρος των Ελλήνων πίσω απ΄την πλάτη τους, με το πλασματικό χρέος τους και μας παρότρυνε να μην εισχωρήσουμε στο ΔΝΤ (IMF) γιατί θα γίνουμε θύματα των τραπεζιτών της Goldman Sacks και Wall Street. . Αξίζει να προσέξετε τα παπαγαλάκια και όργανα της νέας τάξης, Υφαντή και Σφακιανάκη που διαστρεβλώνουν την αλήθεια αναφέροντας οτι οι πολίτες δεν είναι συνεπείς στην πληρωμή φόρων, έχουν καταχραστεί το δημόσιο και γι΄αυτό καταλήξαμε στ΄αδιέξοδο. Δυστυχώς γι΄αυτούς, δυο χρόνια μετά ήρθε η δικαίωση στα λόγια του Keiser, εφόσον αποκαλύφθηκε η πραγματικότητα και ο κόσμος κατάλαβε πλέον οτι γι΄αυτό το τεχνητό χρέος ευθύνονται μόνο οι μεγαλοτραπεζίτες και τα όργανα του ΔΝΤ. Μη ξεχνούμε οτι μεγάλη ωφέλεια απολαμβάνει η υπερδύναμη Γερμανία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου