Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος βρέθηκε καλεσμένος στο "όλα Μπάχαλο" και μίλησε για τη σχέση του, το γάμο και την εκκλησία!...Ο σεφ δήλωσε πως με την σύντροφο του σκοτώνονται και τα ξαναβρίσκουν και αυτό σημαίνει πως κάτι υπάρχει καθώς ο ίδιος έχει περάσει όλα τα στάδια της αγάπης και του χωρισμού , μιας και όπως είπε έχει ήδη δυο διαζύγια! Μπορεί να είναι ερωτευμένος, αλλά στην εκκλησία δεν θα μπει γιατί διαφωνεί με το πως έχει καταλήξει η ορθοδοξία και ο ίδιος είναι άθεος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου