ο οποίος ήταν αρκετά ΣΑΦΗΣ όσο αφορά στην απόδοση του χαρακτηρισμού «επικίνδυνο» σε ένα ζώο συντροφιάς, η προτεινόμενη τροποποίηση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και χωρίς ΚΑΜΙΑ λογική. Μέχρι τώρα, για να χαρακτηριστεί ένα ζώο επικίνδυνο έπρεπε η συμπεριφορά του ζώου να είναι αποδεδειγμένα απρόκλητη και έντονη. Τώρα θα αρκεί μια επιτυχής επίθεση ή μια ανεπιτυχής προσπάθεια επίθεσης ή έστω απειλητική στάση και συμπεριφορά, για να καταδικαστεί σε ευθανασία. ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΦΩΝΗ.
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΕΔΩ
http://www.avaaz.org
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου